تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

"امیر قلعه‌نویی ": "مرفاوی " با استقلال موفق می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور "صمد مرفاوی" در راس کادر فنی تیم استقلال تهران گفت : مطمئن هستم که مرفاوی می‌تواند در کارش موفق شود.



"امیر قلعه نویی" روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار استقلال اف سی اظهارداشت هیچ نگرانی از بابت اینکه مرفاوی در استقلال موفق نمی‌شود ندارم زیرا کادرفنی این تیم سه سال است با یکدیگر کار می‌کنند و هماهنگی و همفکری لازم را به‌دست آورده‌اند.



وی ادامه داد: در کادر فنی این تیم تغییراتی صورت نگرفته است و من هم در امور فنی به این تیم کمک می‌کنم.



سرمربی سابق تیم استقلال تهران درباره حضورش در تمرین استقلال گفت :

استقلال خانه من است و من با این تیم به قهرمانی لیگ برتر دست یافتم همچنین من در جلسه معارفه صمد مرفاوی دوست قدیمی و همکارم شرکت کردم .



وی افزود: خوب می‌دانم بزرگان استقلال از جمله فکری و منصوریان در راه کمک به مرفاوی از هرگونه تلاشی دریغ نکرده و برای ادامه و استمرار موفقیتهای این تیم پا به پای مرفاوی حرکت خواهند نمود.



قلعه‌نویی با تقدیر از مدیران باشگاه استقلال که در ترکیب کادر فنی این تیم تغییری ایجاد نکردند ، گفت : با این کار ترکیب کادر فنی ثابت ماند و جا دارد که از مسوولان باشگاه به خاطر این امر تقدیر کرد.



سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به دوران خوش خود در تیم استقلال افزود: در مدت سه سال گذشته فراز و نشیب‌های فراوانی با این تیم داشتم که حاصل آن موفقیت در لیگ برتر و شرکت در جام باشگاههای آسیاست.



وی درباره حضور خود و کادر فنی تیم ملی بر سر تمرینات تیم‌های دیگر گفت:

با شروع لیگ قطعا این کار را به همراه همکارانم خواهم کرد و حتی باید در مسابقات بیشتر حضور داشته باشم تا بازیکنان لایق را انتخاب کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد