تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

این شد یه حرف حسابی

قلعه‌نوعی بهترین گزینه برای سرمربی‌گری استقلال است


فدراسیون فوتبال می‌تواند مربی دیگری را برای تیم ملی به خدمت بگیرد


نایب رییس هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال گفت: به صراحت اعلام می‌کنم که قلعه‌نوعی به تیم استقلال برگردد و سرمربی این تیم شود.

سیداحمد رسولی‌نژاد در مورد تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال درمورد سرمربی آینده‌ی این تیم گفت: یکشنبه هفته‌ی گذشته هیات مدیره با حضور قلعه‌نویی جلسه داشت. بحث‌های مفصلی صورت گرفت و هم به صورت تلفنی و به صورت حضوری بنده و نجف‌نژاد صبحت‌هایی با سرپرست فدراسیون فوتبال در این‌باره داشتیم.

وی افزود: آخرین توافق این بود که باید هم به تیم ملی و هم به باشگاه استقلال کمک شود. دنبال راهکاری مناسب بودیم و در این هفته نیز این جلسات ادامه دارد تا بتوانیم به یک جمع‌بندی برسیم.

نماینده‌ی دماوند و فیروزکوه در مورد علت اصرار باشگاه استقلال بر حضور قلعه‌نوعی در این تیم گفت: باید بپذیریم، استقلال را قلعه‌نوعی بسته و وی با توجه به این‌که چندین سال در کنار تیم بوده، به خوبی با بازیکنان و شرایط تیم آشناست. در واقع وی بهترین گزینه برای پذیرفتن مسوولیت سرمربی تیم استقلال است. صریحا می‌گویم قلعه‌نویی به استقلال بازگردد و مسوولیت مستقیم سرمربی‌گری را بپذیرد.


وی تاکید کرد: در صورت آمده قلعه نویی به استقلال تیم ملی چند ماهی فرصت دارد تا خود را برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند. در این فرصت آقایان می‌توانند به فکر مربی دیگری، برای تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: 10 هفته از بازی‌های لیگ می‌گذرد. شرایط ما به گونه‌ای است که به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که با حضور قلعه‌نوعی این وضعیت جمع و جور می‌شود. امیدواریم فدراسیون هم با ما همکاری کند.

این نماینده‌ی مجلس تصریح کرد: در یک زمانی آنها به قلعه‌نویی نیاز داشتند. بعد از بازگشت تیم از جام جهانی و برکناری سرمربی و مشکلاتی که در فدراسیون فوتبال به وجود آمد، ما به آنها کمک کردیم و سرمربی که تیم را قهرمان کرده و باعث صعود تیم استقلال به بازی‌های آسیایی شده بود را به خاطر تیم ملی در اختیار فدراسیون گذاشتیم، حالا هم ما به این مربی نیاز داریم.

وی تاکید کرد: اگر به طور حتم بنده آن زمان در هیات مدیره استقلال بودم، مانع این کار می‌شدم. ولی اکنون زمانی است که فدراسیون فوتبال باید به باشگاه استقلال کمک کند.

رسولی با بیان این که نجف‌نژاد اعتقادی به مربی خارجی ندارد، افزود: اصلا مدیرعامل باشگاه چنین نظری نداشته و ندارد. وی بیشترین مذاکرات را با قلعه‌نوعی داشته و ببیشترین مشوق قلعه‌نوعی برای بازگشت به تیم استقلال است. وی به توانمندی و توانایی‌های بالای قلعه‌نوعی اعتماد دارد.

رسولی‌نژاد در مورد مشکلات قلعه‌نوعی با حجازی و حضور حجازی در مراسم معرفی نجف‌نژاد به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از بسیاری از پیشکسوتان در مراسم معارفه‌ی نجف‌نژاد از جمله ناصر حجازی، حسن روشن و غلام‌حسین مظلومی دعوت کرده بودیم. بنای کار ما هم بر این است که در برخی برنامه‌ها به این شکل حضور همه‌ی پیشکسوتان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال متعلق به همه‌ی طرفداران و هواداران و همه‌ی پیشکسوتان باشگاه است. ما محدودیتی برای حضور هیچ‌یک از عزیزان و گروه‌های مختلفی که در درون باشگاه است، قائل نیستیم و باشگاه را متعلق به همه آنها می‌دانیم.

رسولی‌نژاد با تاکید بر واسطه‌گری بزرگان و پیشکسوتان برای حل مشکل بین قلعه‌نوعی و حجازی گفت: این دو عزیز و محترم و از پیشکسوتان و چهره‌های پرطرفدار باشگاه استقلال هستند. باید این قضیه حل و فصل شود. این مساله نه به صلاح باشگاه، نه به صلاح این دو است.

وی گفت: اگر حجازی و قلعه‌نوعی را با هم داشته باشیم، وحدت بیشتری در مجموعه باشگاه‌ها و بین هواداران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد