تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاجی ها به ورزشگاه برید و تاج رو فریاد بزنید

سلام

سفارش من حقیر به شما دوستان گل تاجیم

به خاطر چند تا بازی تاج که دلچسب از نظر نوع بازی نبود تاج رو تنها نگذارید و به گروه لنگی ها که فقط این جو کنونی تاج رو دوست دارن نپیوندید

تیم تاج یه مشکلاتی داره که باعث شده تیم بزرک تاج بازی های سال گذشته خودش رو انجام نده

یکی از اونا : از دست دادن ستارگان تیم بود

دومی : خرید های بد این فصل باشگاه

سومی : کمرنگ شدن حضور قلعه نوعی در تیم تاج

چهارمی : هوادارایی که با چند تا بازی بد تیم ... قهرمانی و بازیهای درخشان سالهای گذشته تاج رو فراموش کردن

و نادانسته به جمع دشمنان آبی پیوستن

 

درسته من به همه شما عزیزان حق میدم خودم هم خیلی ناراحتم ولی این راحش نیست

 

۲۵۰۰۰ هوادار برای بازی آخر تاج رفتن اونایی که رفتن درسته حالشون گرفته شد ولی من پاهاشون رو میبوسم

اونایی که نرفتن خدا رو شکر نکن که بهتر شد برای دیدن بازی نرفتن

اگه دست من و دوستانه شهرستانیم از تهرون کوتاه نبود

 نمیزاشتیم ورزشگاه خالی بمونه

 

به نظر من به جای گله کردن از تیم

 از مسئولان بخواهید که برای بازگردوندن هرچه سریعتر عنایتی به تیم تلاش کنن

 

حرف آخر

عزیزان بازی تاج با فولاد فراموش نشه آبروی تاج رو بخرید

بازی تاج با لنگ فراموش نشه هرچند شاید نتیجه بازی به نظر برای ما تاجی ها تلخ باشه ولی مهم حضور ماست

 

فوتبال برد و باخت داره

۴ ساله که ازلنگیا نباختیم ولی باید نشون بدیم ظرفیت باخت رو هم داریم

 

بارسلنا هم بعد از چند سال آخر از رئال باخت

پس باخت هست مهم حضور ما و تشکر از بچه هاست

 

من برا بازی به تهرون میرم

آرزو دارم وقتی به شهرمون برمیگردم

 صدام تا یه هفته در نیاد تا شرمنده بچه های تیم تاج نشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد