تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

حمایت مدیرعامل استقلال از مرفاوی

 

با همین کادرفنی درآسیا قهرمان می‌شویم
قلعه نویی و جویباری به تیم خود بازگشتند
شورای فنی باشگاه با حضور نخبگان تشکیل می‌شود

با وجود انتقاد برخی از تماشاگران دیدار استقلال و راه آهن، به عملکرد صمد مرفاوی، مدیرعامل باشگاه از سرمربی استقلال حمایت کرد.

مقداد نجف نژاد اظهار کرد: بی تردید باید شرایط بهتری از نظر امکانات برای استقلال ایجاد شود، در هر صورت به مرفاوی اعتماد داریم و تصور می‌کنیم با همین کادر فنی می‌توانیم از عنوان قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم.

وی در مورد بازگشت امیرقلعه نویی و نظری جویباری به باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: قلعه نویی و نظری استعفا داده بودند اما، این استعفا پذیرفته نشد، و به همین دلیل آن‌ها به تیم خود بازگشتند، هدف ما در استقلال ایجاد اتحاد، همدلی و وحدت است و قصد داریم تا از تمامی‌ ظرفیت‌ها و پیشکسوتان استقلال استفاده کنیم.



 

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد مشکلات مالی این تیم نیز اظهار کرد: می‌پذیرم که مشکلات مالی موجود و کمبود امکانات در شان نام استقلال نیست اما، قصد داریم تا برنامه‌ی و طرحی جدید را در باشگاه اجرا کنیم و با کارهای بنیادی ضمن حل مشکلات کوتاه مدت در بلند مدت نیز باشگاه استقلال را از نظر مالی تجهیز و امکانات را تامین کنیم.

وی ادامه داد: از تمامی‌ بازیکنان و گروه فنی که با وجود مشکلات کار را ادامه می‌دهند، قدردانی می‌کنیم خوشبختانه در باشگاه استقلال فضای همیاری و همکاری به خوبی ایجاد شده است و به موفقیت امید داریم.

نجف نژاد افزود: طرح‌های پیش روی ما اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در جام حذفی از اهداف میان مدت استقلال است. همچنین یکی از مهم ترین فعالیت‌های بلند مدت باشگاه توجه به تیم‌های پایه‌ای،‌ تحکیم و منضبط ساختن فعالیت‌های این تیم‌هاست، هدف باشگاه استقلال از این اقدام، رشد ومعرفی استعدادهای جدید به عنوان بستر سازان موفقیت تیم استقلال و تیم ملی ایران است.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد وضعیت نماینده‌ی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار کرد: به منظور حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها قصد داریم تا تمامی‌توان و ظرفیت‌های استقلال را مورد استفاده قرار دهیم، از جمله شورای فنی باشگاه با حضور نخبگان و پیشکسوتان استقلال تشکیل می‌شود و بی تردید در این شورا ازتمامی‌ پیشکسوتان و بزرگان باشگاه استفاده خواهیم کرد، بی تردید درهای باشگاه استقلال بر روی تمامی‌افرادی که قصد همیاری و کمک کردن به این تیم در رقابت‌های آسیایی را داشته باشند،‌ گشوده است.

وی ادامه داد:‌ برنامه‌های بسیاری داریم تا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد و با همین کادر فنی به قهرمانی دست پیدا کنیم، شاید در تیم نیاز به تغییراتی باشد که با نظر کادر فنی آن را انجام می‌دهیم.

نجف نژاد در مورد احتمال تقویت کادر فنی استقلال نیز به ایسنا گفت: این موارد را به سرمربی تیم واگذار کرده ایم.

نجف نژاد در مورد وضعیت مالکیت باشگاه استقلال و احتمال انصراف وزارت رفاه از مالکیت این باشگاه نیز تصریح کرد: در جریان سیاست‌های کلان قرار ندارم اما، در حال حاضر سرپرست وزارت رفاه به طور کامل به امور نظارت داشته و از باشگاه و ادامه‌ی فعالیت آن تحت نظارت این وزارتخانه حمایت می‌کند.

وی در پایان در مورد شایعه‌ی پرسپولیس بودنش نیز گفت: بی تردید من یک استقلالی هستم و به همین دلیل است که در این باشگاه فعالیت می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد