تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

تاج تک ستاره عشق

·▪•● تاج نام جاودان و پرافتخار باشگاه استقلال ●•▪·

در جلسه هیأت مدیره استقلال چه گذشت؟

 
076746.jpg
 جلسه هیأت مدیره استقلال دیروز بعدازظهر در دفتر امیدوار رضایى برگزارشد.
در این جلسه آقایان رضایى، مصرى، ایروانى، قریب و خانم عشرت شایق و منوچهر صالحى نماینده وزارت رفاه نیز حاضر بودند. طبق شنیده هاى ما بحث بودجه و مسائل مالى در اولویت قرار داشت.
در هفته گذشته منزوى از طرف قریب وظیفه داشت تا بودجه باشگاه را تنظیم و نیازهاى مالى را براساس اولویت آماده کند، براساس شنیده هاى ما اخبار زیر حاصل نشست دیروز هیأت مدیره بود.

امیر قلعه نویى و بازیکنان جدید آبى
بحث ماندن یا نماندن امیر قلعه نویى در استقلال به سرانجام رسید و با توجه به توافقات او و مدیرعامل طى روزهاى گذشته او در تیم مى ماند و به کار خود ادامه مى دهد. قلعه نویى همچنین در این جلسه بازیکنان مورد نیاز براى فصل آینده را نیز اعلام کرد. حسین بادامکى، میثم منیعى و داسیلواى برزیلى بازیکنان مورد نیاز قلعه نویى هستند که براى فصل بعد باید به مجموعه آبى  اضافه شوند.

جشن استقلالى ها؛ ۱۲ خرداد با کنسرت بنیامین
جشن قهرمانى استقلال روز ۱۲ خرداد در سالن ۱۲ هزار نفرى آزادى برگزار خواهد شد. یکى از مسؤولان برگزارى این مراسم از انواع و اقسام برنامه هاى جالب و جذاب خبر داد که یکى از آنها اجراى کنسرت با حضور بنیامین است. خواننده معروف (دنیا دیگه مثل تو نداره) براى استقلالى ها در این مراسم خواهد خواند تا جشن هواداران هیچ کم و کسرى نداشته باشد.
بودجه فصل آینده استقلال
م
شخص شد
هیأت مدیره استقلال در جلسه اخیر خود مبلغ ۴ میلیارد تومان را براى فصل آینده اختصاص داد که قرار است نیمى از این رقم با جذب اسپانسر و تبلیغات فراهم شود و یک درصد آن نیز توسط وزارت رفاه پرداخت مى شود تا باشگاه استقلال براى فصل آینده و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا مشکلى به نام بودجه نداشته باشد.

لیست فروش
سعید اسدالهى، رامین محرم نژاد، سبو شهبازیان، علیرضا اکبرپور و مرتضى هاشمى زاده در لیست فروش باشگاه استقلال قرار گرفتند و مى توانند با دریافت رضایتنامه خود از باشگاه به تیم هاى دلخواه و مورد درخواست خود بروند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد